El personatge del mes de novembre


Laura

La laura López ha estat la primera a encertar el personatge del mes de novembre: el lleó Aslan. L’enigma feia així:

No sé si heu estat mai a Nàrnia, la terra que hi ha a l’altra porta de l’armari, poblada de gent humil i desvalguda des que la Bruixa Blanca tot ho glaça. Els de Nàrnia –faunes, castors, gnoms– esperen amb delit que arribi la meva hora. Diuen que el meu nom els infon coratge. Diuen que, només d’anomenar-me, ja senten una escalforeta al cor. Diuen que només jo puc alliberar-los de la maldat, si els infants em reclamen. I com que la Lucy –tan valenta i lleial com la Maria–, en Peter, la Susan i l’Edmon van venir a Nàrnia i es van posar en contacte amb mi, jo estic arribant a Nàrnia, disposat a entaular la gran batalla. Perquè diuen que jo sóc un rei poderós, cosa que podria fer de mi un ésser tan terrible com Queixalada, però també el més bo i just dels monarques. Jo sóc la llum i la força. Jo sóc un lleó.

Deixa un comentari

