Imatge

El personatge del mes de desembre

 
El Roger Font ha estat el primer a endevinar el personatge del mes de desembre: l’Astèrix. Enhorabona!

1 ESO

 

 

 

 

 

 

 

Tothora d’aquí cap allà, em queda poca estona per estar-me tranquil·lament a casa, en aquell petit poblat gal que resisteix encara i per sempre l’invasor (per si no ho sabíeu, els gals som els rebesavis dels francesos i l’invasor és l’exèrcit de l’Imperi Romà). La gent del meu poble diu que sóc murri i astut, intel·ligent i ràpid a l’hora de prendre decisions agosarades, i per això tendeixen a fer-me fer de delegat dels gals a l’hora de parlamentar (encara que el que mana més a casa nostra és el cabdill Abraracúrcix) o a encarregar-me missions perilloses. Jo diria que m`és aviat sóc assenyat, malgrat el meu aire un xic mofeta, perquè m’agrada sospesar els pros i els contres d’una acció. Tota la força i la velocitat que m’atribueixen ve de la poció màgica del venerable druïda del poble, en Panoràmix, que aquest sí que és savi de debò.

Anuncis

Deixa un comentari

