El personatge del mes de gener

a

 

 

 

 

 

 

 

El Marc Alcántara ha encertat el personatge del mes de gener: la bruixa avorrida. Enhorabona!

El meu veritable nom és Prímula, filla de la Gran Bruixa Camamilla, i neboda de les bruixes Farigola i Matafaluga, perquè totes les dones de la família (i a les famílies de bruixes només hi ha dones) tenim nom d’herbeta. Diuen que sóc una de les bruixes més divertides i rodamons de la colla nigromàntica. També diuen que fico la pota molt sovint i que els meus viatges i peripècies em surten per la culata. Bah! No serà tant! M’agrada l’astrologia i les ciències ocultes, especialment els invents baratets. També m’agrada barrejar-me amb la gent i ficar-me dissimuladament allà on no em demanen, que per això sóc una bruixa col·legiada. He sobrevolat mig món amb la meva escombra i he viscut milers d’aventures extraordinàries que algun esperit sorneguer qualificaria d’aventures de pega. Si de debò fossin  aventures de pa sucat amb oli no m’hauria pagat la pena de redactar-les per escrit, oi? (I ja ho sé, que el mag Màgicus Tremendus va tenir una feinada de no dir per transcriure-les al català, per allò de la meva famosa mala lletra!). Per cert, no haureu vist pas tres nenes mol igualetes?

Anuncis

Deixa un comentari

