El personatge del mes de febrer

bLa Marina Salvador ha encertat el personatge del mes de febrer: en Babar. I ha guanyat un llibre!                                                                                                    

Com tots els elefants, vaig néixer a la selva. Un caçador va matar la meva mare i aleshores, caminant, caminant, vaig arribar a la gran ciutat, on la Vella Senyora es va fer amiga meva i em va ajudar en tot i per tot com si fos el Doctor Dolittle. Amb ella vaig aprendre a vestir-me, a calçar-me, a fer esport, a seure a taula per conversar i estudiar tot el que cal per ser algú de profit. Tant que, quan vaig tornar a la selva, els altres elefants van decidir que en tot el món no hi havia cap elefant més ben preparat que jo per ser el seu rei. I ho sóc. Visc a Calesteville, una ciutat harmònica que vaig planejar seguint el model del gran urbanista Le Corbusier, amb parcs i jardins i escoles Montessori… Potser passaré a la història de la civilització com l’elefant més assenyat, prudent i progressista del món, però per a la meva família i els meus amics sempre seré l’elefant més criaturer, casolà i simpàtic que hi ha hagut mai. Estic segur que això és el que compta de debò.

Anuncis

Deixa un comentari

