El personatge del mes de març

1r ESO

En Biel Vallès ha encertat el personatge del mes de març.

Dins la jungla tothom em coneix i ningú no destorba el meu camí. Diuen que sóc tan astuta com la guilla, tan agosarada com un búfal salvatge, i tan temerària com un elefant ferit. També diuen que ningú no coneix millor que jo la llei inexorable de la jungla, i no
ho penso pas negar. La conec tan bé que puc permetre’m saber el que pot i el que no pot passar-hi. La llei de la jungla és severa i inexorable, i si algú com Shere Khan amenaça la llibertat dels altres dins la jungla, implacablement, es farà justícia. Diguem que el meu coneixement profund d’aquesta llei dels lliures, jo, que no vaig néixer en llibertat –cosa que no diré mai a ningú, llevat potser d’en Mowgli–, és la causa que jo faci com d’âvia d’aquest vailet salvatge, i de consellera de tots els animals que conformen el gran poble de la jungla.

Ja ho saps?: la pantera Bagheera.

Enhorabona!

 

Anuncis

Deixa un comentari

