El personatge del mes d’abril

La Paula Roger ha endevinat que Bambi és el personatge del mes d’abril i, per tant, ha guanyat un llibre. Enhorabona!

Vaig néixer a la Selva Negra, enmig del bosc. I poc a poc, he anat aprenent a estimar-lo, amb els seus arbres altíssims, les seves clarianes assolellades les seves olors, els seus perills… No conec el meu pare, però em sembla que és el vell Cabirol. L’he vist poquíssimes vegades, perquè viu apartat de nosaltres, i coneix indrets que ningú més no sap, llevat de les àguiles, que tot ho veuen. M’agradaria assemblar-m’hi. Diuen que és astut i altiu i, quan anem amb les meves cosines, només em parla a mi, amb paraules estranyes que no acabo d’entendre, però els altres diuen que du haver-hi alguna raó perquè em parli com ho fa, set jo tan pota tendra com diuen que sóc. Això de pota tendra m’ho diuen perquè les meves banyes encara han de créixer, i perquè tot m’encurioseix i em fascina. Jo diria que tinc l’esperit inquiet i voldria ser valent i brau, però em cal confessar que sovint sóc poruc i espantadís.

Deixa un comentari

