El personatge del mes de maig

2014-06-02 16.38.05

La Laia Ayala ha endevinat el personatge del mes de maig i ha guanyat un llibre!

 El meu veritable nom és Bruce Wayne, i tots els banquers del món m’obririen les portes de bat a bat, perquè tinc fama de ser un dels més grans milionaris de la ciutat. Amb els meus diners em pago els sorprenents enginys i màquines que em permeten de combatre el mal. Diuen que ho faig perquè, de petit, uns gàngsters van assassinar els meus pares davant dels meus propis ulls, i que des d’aleshores m’ha quedat un esperit de revenja. Però jo sé que ho faog perquè no hi ha res que m’alteri més que la injustícia, mare de tots els mals i les desgràcies d’aquesta meva ciutat, tan fosca i pervertida. És per això que em fico en tants embulls i que cada nit surto convenientment disfressat i emmascarat, amb el meu cotxe volador, a la caça i captura dels criminals, defensant els innocents amb armes que tothom diria que són de ciència-ficció. He corregut tants perills o més que en Superman, però, ara per ara, de tots me n’he sortit, gràcies a la meva sang freda i al meu coratge. L’endevines?: en Batman!

Anuncis

Deixa un comentari

